2008年3月18日

改名改版面成功!

大家冇去錯 blog!經過一年零七個月嘅時間,我嘅人生轉變咗好多。因此,我個 blog 都要改名。《節瓜俠大戰 Kidad 王》,節瓜俠係指 Jayson 仔,而 Kidad 王當然就係我啦!嘩哈哈哈…

首先要多謝阿托大師幫我起名。個名好適合我,一樣咁低能。Kidad 一字,顧名思義就係 kid 同埋 dad 嘅合稱,一個長唔大嘅爸爸。某程度上,我覺得係升級咗,由 kidult 變成 kidad。哈!

之後就要多謝郭生,幫我整咗個咁靚靚嘅橫額。因為要我自己整,真係不敢想象。佢仲幫我上網買咗隻我覺得好似《節瓜俠》嘅圖案,所以超級感動!


以後我就繼續寫阿仔呀、貓呀、食呀、玩呀、一啲感想、同埋統治地球嘅路線。呢場大戰應該沒完沒了。希望大家會繼續嚟探我地啦!Thank you!



~ Lindberg

22 則留言:

  1. 恭喜~ 恭喜~

    真正的節瓜俠比圖案圓一D啊!!

    呵呵~
    PS: 你改咗名 = 我要動手改一下連結囉~

    呵呵!!!

    回覆刪除
  2. 恭賀新 Blog 開張 !!! ;)

    回覆刪除
  3. 好fresh呀!!!

    我覺得呢個版面好似一碟鮮製salad~!~

    節瓜俠個公仔又得意呢~~
    BENNY呀...KT呀果d係咪節瓜仔既uncle呀?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    恭喜~ 恭喜~

    真正的節瓜俠比圖案圓一D啊!!

    呵呵~

    PS: 你改咗名 = 我要動手改一下連結囉~

    呵呵!!!


    再圓啲?!已經係圓形囉喎,點再圓啲呀?!妳玩我乎?
    P.S. 唔該晒!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    恭賀新 Blog 開張 !!! ;)


    唔係新。只係新版面!唔記得多謝埋你添。冇你,邊到有《節瓜俠》哩個名呀…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    好fresh呀!!!

    我覺得呢個版面好似一碟鮮製salad~!~

    節瓜俠個公仔又得意呢~~

    BENNY呀...KT呀果d係咪節瓜仔既uncle呀?


    妳又想食咗我個仔呀?…
    唔係…嗰啲係原本已經喺到。冇改到啫。咁都俾妳睇到?!嘻嘻…

    回覆刪除
  7. 好正喎個名同個banner!!!!!!!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    好正喎個名同個banner!!!!!!!!


    呵呵呵呵… Thank you!

    回覆刪除
  9. 公關Patsy上午8:00

    Lindbergh :再圓啲?!已經係圓形囉喎,點再圓啲呀?!妳玩我乎?

    我講再圓d~ 只係比較有口德的講法!!

    唔通我一開口就話正版節瓜俠比較"肥" 比較"圓潤"咩!!

    呵呵呵~

    回覆刪除
  10. 櫻杏子上午8:00

    其實我有個問題
    點解節瓜俠同Kidad王要係敵對的呢?Kidad王不是很愛節瓜俠的嗎?
    不過,節瓜俠同Kidad呢兩個名都改好正, haha

    回覆刪除
  11. Yeah, very nice work by Mr. Kwok indeed, congrats!

    回覆刪除
  12. Lindberg :呵呵呵呵… Thank you!
    唔知點解你個新版面俾我既感覺好似減左磅咁, 輕左好多~ 哈哈~~~

    回覆刪除
  13. 好正噃!節瓜俠個公仔cute到丫...咦...點解唔見kidad個公仔全相呢?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    我講再圓d~ 只係比較有口德的講法!!

    唔通我一開口就話正版節瓜俠比較"肥" 比較"圓潤"咩!!

    呵呵呵~


    Err… 明白。我會叫細細繼續唔鬼彩妳!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    其實我有個問題

    點解節瓜俠同Kidad王要係敵對的呢?Kidad王不是很愛節瓜俠的嗎?

    不過,節瓜俠同Kidad呢兩個名都改好正, haha


    當然!正所謂無仇不成父子。嘩哈哈哈!不過我地又好愛對方喎。嘻…

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔知點解你個新版面俾我既感覺好似減左磅咁, 輕左好多~ 哈哈~~~


    如果我個身型都好似妳咁講就好啦…

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    好正噃!節瓜俠個公仔cute到丫...咦...點解唔見kidad個公仔全相呢?


    多謝你啦!
    好!等我改一改個背景先!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Yeah, very nice work by Mr. Kwok indeed, congrats!


    He said after this, it's time for him to make his own. HAHAHA!

    回覆刪除
  19. wingwing上午8:00

    Todd哥哥真係好叻呀 !改個咁好聽!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    Todd哥哥真係好叻呀 !改個咁好聽!


    當然!唔係點解叫佢做大師呀?
    其實之前有位朋友都已經好近似,《節瓜俠大戰水泡爸爸》。可惜我覺得唔夠「威」啦。哈哈哈!

    回覆刪除
  21. 這是節瓜大俠統治世界的史記嗎?

    哈哈~一睇個名,差d笑瓜我,太搞惡了!正!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    這是節瓜大俠統治世界的史記嗎?

    哈哈~一睇個名,差d笑瓜我,太搞惡了!正!


    錯!佢係保護地球先啱,我先至係奸嗰個。嘩卡卡卡卡…

    回覆刪除