2012年1月17日

鋼琴來了

這個年代,讓小朋友學樂器好像是必然的事。為了一張升學用的證書也好,為了培育小朋友的修養也好,又或是為了填補父母小時候沒機會接觸的空虛也好,總要有一樂器旁身。我們也不例外。

「Jayson,您鐘意玩咩樂器呀?」

「鋼琴!」

「真嘅?!」

「真!」

雖然明知答案不能作準,但沒試過總是不甘心。我小時候沒有機會接觸樂器,當然希望有能力的話,讓小朋友去學一下。而且身為「四仔」,更知道音樂對我們的影響,給 Jayson 多一個渠道去抒發情感。

於是,我打了電話給 熙爸,向他打聽學琴的事宜。熙熙三歲已經彈得一手好鋼琴。我很相信是因為他的能力和性格,而非父母的鞭策。熙爸說他們要換琴,以我的理解,是因為他需要一個更大的共鳴箱。他問我們要不要他們的舊琴,我當然立即答應啦!

其實當新屋裝修的時候,已經在飯廳預留了空間及電源。放了鋼琴之後,飯廳細了一大半!


我沒有想過座琴會是咖啡色的。出奇地襯色!雖然 熙爸買的時候已是陳列品,但亦保養得不錯。他的理念非常正確,如果要認真學琴,沒可能每晚租琴房去練習。先買個最平的回來,如果真的有能力和興趣,才換個好的。舊的,就當然益了好朋友:我。


熙爸除了找人運送這座鋼琴給我們,還替我們找來調音師。熙爸的服務好到無話可說!調音師說除了需要換一兩條彈弓之外,鋼琴的性能還很好。並鼓勵 Jayson 要努力學習,每天也要彈二十分鐘。我相信這座琴得到 熙熙的「開光」,Jayson 必定會如有神助!嘩哈哈哈哈… 真的有點令我回想起當年抄 熙爸功課的日子。


而多了這座琴,亦帶來一個意外驚喜。那張琴椅的高度,剛好可以讓 Jayson 坐著食飯。而因為換了位置,他看不到電視,可以專心一點吃飯。而我就終於可以在食飯時看電視了!!!呵呵呵呵呵…


另一方面,一對一的鋼琴班亦都開始了。每個星期一堂,每堂半小時。原本我想上四十五分鐘,但 熙爸說半小時已經很足夠。果然要一個小朋友上半小時的鋼琴堂,是一件很吃力的事!Jayson 第一堂的表現,令我很佩服。希望 Jayson 會喜歡彈琴吧!



~ Lindberg

19 則留言:

  1. Shirley上午8:00

    咁我祝Jayson學彈琴學得開心愉快,會很喜歡彈琴啦~

    咁到時姐夫你要替Jayson換琴時,呢座靚琴就可以益吓梓喻啦~呵呵呵~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    但我冇朋友要求咁高喎!起碼都用到六、七年啦!

    回覆刪除
  3. 初學半個鐘好夠啦, 勉強上得耐佢地都集中唔到只會痛苦, 祝jayson有個好開始~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我以為半個鐘好短。原來都好漫長㗎…

    回覆刪除
  5. wingwing上午8:00

    JAYSON 加油 ! 等緊你彈歌仔比我地聽啊.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望大家唔洗等好耐啦。哈哈…

    回覆刪除
  7. Lindberg :
    但我冇朋友要求咁高喎!起碼都用到六、七年啦!


    六七年?
    無可能!

    回覆刪除
  8. Chloe Ma上午8:00

    咁姐姐仲有地方瞓? 好彩CHLOE 鍾意小提琴唔鍾意鋼琴, 慳位好多. 1對1半個鐘好夠GA LA, 希望JAYSON 有恆心, 加油!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    對姐姐無影響㗎!好神奇呢?

    回覆刪除
  10. 其實係唔係你想彈,但係又彈唔到,所以搵 Jayson 幫你完成心願 ...
    Anyway, enjoy the music!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    心照啦!彈一手好琴,然後去追一個靚女…

    回覆刪除
  12. 朗B媽上午8:00

    有人收留佢其實我地好安樂就真。

    原來人同鋼琴係會培養出感情嘅,3歲多d就開始每晚坐在上面練習,一轉眼就1年多,呢座琴由熙熙一個音都唔識陪住佢到而家佢彈得叻過我好多。。。。上面可能灑過佢好多眼淚和汗水(包括我o既口水)),所以你要抹乾先好用呀!

    離開前真系好唔捨得佢,因為有好多我同熙熙的回憶。

    Jayson努力呀!識彈琴真係好多女仔鐘意o架(有個人版)!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    我重新拉過條電線,仲加多咗個開關制。防蟲餅都落埋!所以請放心!我會好好照顧佢㗎啦!
    我熱切期待啲女仔… 唔係… 係佢會鐘意彈琴!

    回覆刪除
  14. Elma EE上午8:00

    Jayson 要加油呀~
    我當年最初都係領略唔到彈琴嘅樂趣,覺得只係比阿媽逼,加上學校要求每個小朋友學一樣樂器,音樂堂仲要考試。不過依家諗返都覺得係一種磨練,有時係需要比啲時間試下。

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    我會同佢一齊努力㗎啦!到時兩父子就可以一齊彈,必定好剎食… 呵呵呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  16. Anson食飯係採取攬炒政策,佢無得睇人人都無得睇!

    Jayson加油,等你換琴既時候有anson黎接!哈哈!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果 Anson 接,相信熙媽都冇問題。但等 Jayson 學有所成,睇怕有排等喎…

    回覆刪除
  18. Lindberg :

    如果 Anson 接,相信熙媽都冇問題。但等 Jayson 學有所成,睇怕有排等喎…


    咁等緣分安排啦!但我等得怕你個屁股唔等得!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    知我者,莫若妳!睇下佢鐘唔鐘意先啦!

    回覆刪除